یافتن پست: #یخ

saman
saman
در CARLO
آقای ایرانسل!نوکرتم به خدا!برادر من! عزیز من!

 

من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!

 

... ... به جون مامانم adsl دارم!

 

صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس.ام.اس

 

فروش ویژه بیدار نکن.شارژ جایزه بخوره تو سرت

 

که 100000تومن شارژ کنم 100تومن بدی!

 

موبایل بانک نمیخوام!اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!

 

نکن برادر من !‌نکن پدر من !نکن بیشعـــــــــور !

 

من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟

 

بابام گرفته؟ ؟چی میخوای از جوونِ من آخه ؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
سیر تحولی نام های دخترانه در طول تاریخ
اسم خانوما از دهه 50به قبل :
زینب / اقدس/ ملوک/ بطول/ کوکب/ سکینه/ فوزیه
اسمه دخترا در دهه 60 :
زهرا/ فاطمه/ حدیث / فریبا
اسمه دخترا در دهه 70 :
هانیه / فهیمه / ارزو/ مریم/ سارا
اسمه دخترا در دهه 80 :
یاسی/ پارمیدا / ایسودا/ ژینوس/ سینوس/ کسینوس/ بهنوش / شادنوش / پارسی کلا / زمزم
خدا به داد دهه 90 برسه.................
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:18
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مُناجات یه بِچه باحالی اِصفــــــــــــــــــانی:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خُدایا!!!!
میخَیم بیـــیَم خونِد کلی پول اِزِمون میسونند. . .
حالا حالاوام نوبِتِمون نیمیشد. . .

میــیَم مِهمونید، همش گُشنِگیِس آ تِشنِگی. . .

آچِرا همچیــنِکیِس؟؟؟؟

میخَی اصی دیگه باهم رفتا اومِد ن[!]م؟!!!
(عاشق هرچی اصفهانیه)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 16:45
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 16:21
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ برنزه و هیکلی و اخمو و خیلی ﻏﯿﺮﺗﯽ ﺑﺎﺷﻪ
_ قربونش بشم_ :-*
خوش تیپ و مردونه باشه
آها : ﺗﻪ ﺭﯾﺸﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ
ﺍﺻﻨﻢ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ همش
ﺗﺎ ﺷﺎﻟﻢ ﯾﮑﻢ ﺑﺮﻩ ﻋﻘﺐ
ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻪ ﻭ ﺑﮕﻪ: ﺍﻭﻥ ﻟﻌﻨﺘﯿﻮ ﺑﮑﺶ ﺟﻠﻮ ...
ﺗﺎ ﯾﮑﻢ ﭼﺸﻤﺎﻡ ﭼﺮﺧﯿﺪ ﺑﺰﻧﻪ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻤﻮ ﺑﮕﻪ:
ﺟﺰ ﻣﻦ ﺑﻪ ﮐﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻡ
*
البته بعدش طیِ یک مراسم عشقولانه با بوس و اینا از دلم دربیاره
*
ورزشکارم باشه لدفن




ﺭﻭﺍﻧﯿﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﯿﻦ
:|
لُفطا داغ کنید تا موردو پیدا کنم:))))))))))))))))))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 15:51
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
بگو تو هم دلتنگ میشوی گاهی
دلم امید واهی میخواهد
برای زنده ماندن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 15:16
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شماره های توی گوشیم ٩٩٪ بیخودنا...
حالا كافیه یكیو پاك كنم...
فرداش مرگ و زندگیم دست همون یه نفر میفته..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 14:58
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
بايد بدباشي تاهمه دوست داشته باشن :(
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 14:23
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO

 روزی میرسد که

  کـــه 


   بـــا لبخنـــد تـــو بیـــدار میشـــوم

  ایـــن روز


  هـــر زمــان کـــه میخـــوآهـد بــآشـد


  فقــطــ بــآشـــــد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 13:50
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ