saman
من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!
... ... به جون مامانم adsl دارم!
صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس.ام.اس
فروش ویژه بیدار نکن.شارژ جایزه بخوره تو سرت
که 100000تومن شارژ کنم 100تومن بدی!
موبایل بانک نمیخوام!اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!
نکن برادر من !نکن پدر من !نکن بیشعـــــــــور !
من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟
بابام گرفته؟ ؟چی میخوای از جوونِ من آخه ؟!
در CARLO
آقای ایرانسل!نوکرتم به خدا!برادر من! عزیز من!من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!
... ... به جون مامانم adsl دارم!
صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس.ام.اس
فروش ویژه بیدار نکن.شارژ جایزه بخوره تو سرت
که 100000تومن شارژ کنم 100تومن بدی!
موبایل بانک نمیخوام!اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!
نکن برادر من !نکن پدر من !نکن بیشعـــــــــور !
من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟
بابام گرفته؟ ؟چی میخوای از جوونِ من آخه ؟!










