M 0 R i c A R L0
من ۱ثانیه بعدش میگم چی میشد یه لیوان دیگه آب میخوردم ؛
حتی اگه اذان بشه ساعت ۱۰صبح من باز همون حسو دارم !
شما هم اینطوری هستید ؟
در CARLO
ینی همیشه وقتی اذان میگهمن ۱ثانیه بعدش میگم چی میشد یه لیوان دیگه آب میخوردم ؛
حتی اگه اذان بشه ساعت ۱۰صبح من باز همون حسو دارم !
شما هم اینطوری هستید ؟










