سلام دوستای گلم....
بیخود و بی جهت بیا لایک کن
نه واسه امتیازه من
واسه اینکه همه بدونن پرچم بچه های پاتوق بالاست و هرکیم بدخاه داشته باشه
بدخاهش با همه بچه های سایت طرفه
لایک و بازنشر یادت نره....دیدگاهشم بزار
میخام سر و صدا کنه پستا
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/23 - 20:01]
در تنگ نظر سعه ی صاحبنظری نیست
با شب پرگان ، جوهر خورشیدوری نیست
آن را که تجلی است در ایینه ی تاریخ
در شیشیه ی ساعت چه غم ار جلوه گری نیست ؟
رهتوشیه ی زهر سو نستانیم که ما را
با هر که در این راه سر همسفری نیست
در ما عجبی نیست که جز عیب نبیند
آن را که هنر هیچ به جز بی هنری نیست
اینان همه نو دولت عیش گذرانند
ما دولت عشقیم که دورش سپری نیست
سوزی که درون دل ما می وزد این بار
کولک شبانه است نسیم سحری نیست
یکی از فانتزیام اینه که زندگیم اینقدر عجیب و غریب و پیچیده میشد که احسان علیخانی منو دعوت میکرد ماه عسل منم دعوتشو قبول نمیکردم و میگفتم نه داداش ما پامونو ایجور شبکه ها نمیزاریم...!
misui ke didgaham mizarid dostan
1392/04/23 - 20:05


1392/04/23 - 20:08