یافتن پست: #یخ

alifabregas
alifabregas
میخواهم مدتی بخوابم!
نمی دانم چند روز؟
شاید روزی بیدارشوم
و دنیا به شکل دیگری باشد
و قلب آدم ها…
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 17:57
+5
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
دوستان دیگه بهتره که من از جمعتون برم!
@mohammadmahdi بابت همه ی کمکایی که بهم کردی ازت ممنونم {-27-}{-35-}
@moricarlo من همه ی پرسپولیسیارو دوست دارم{-35-}{-35-}
@farzad70 ممنون که ندیده و نشناخته ایگنورم کردی{-35-}{-35-}
@Opeth اگه شوخی کردم شرمنده{-35-}{-35-}
@Bahareh با این که چندروزه تحویل نمیگیری ولی من همیشه دوست دارم دوست خوبم{-49-}{-23-}{-35-}
@AsiyE از آشنایی باهات خیلییییییییییییی خوشحال شدم {-49-}{-23-}{-35-}
@marichi@ , @mahdis از این که دعوتمو پذیرفتید و به پاتوق اومدید ممنونم {-49-}{-49-}{-23-}{-23-}{-35-}{-35-}
.
.
.
همتونو دوست دارم
مواظب خودتون باشید
به خدا میسپارمتون...
{-31-}{-31-}
{-22-}
آخرین ویرایش توسط tiyam در [1392/04/21 - 17:13]
30 دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 17:09
+8
-3
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
هی
من که چیز زیادی از نمیخواستم
نه ...
نه ...
نه حتی ...
تنها دو گوشت را میخواستم...
تا تنهاییم را با کلماتم
با قسمت کنم!!!
حالا ببین...
نگاهش کن!!!
جای خالیت را که گرفته ، ...
در آغوشم می گیرد
صورتم را می بوسد...
موهایم را نوازش می کند...!
می ترسم
آن کسی که بازی را باخته
باشی
نه ...!!
:(
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/21 - 15:09]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 15:08
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی آهنگها به درد این میخورن

که بریزی توی فلشت و توی ماشین همش ردشون کنی

تا برسی به آهنگ مورد علاقت ! :| :))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 12:05
+8
binam
binam
دخترعموم واسش خواستگار پیدا شده اونم 2تا
مامانش رفته به عموم میگه
واسه دخترمون خواستگار میخواد بیاد!
عموم اصن نپرسید کی هست از کجاست؟
یدفه برگشت گفت
فعلا که ماه رمضونه نیستیم داریم میریم مهمونی خدا
باشه بعد از عید فطر
من :|
دختر عموم :(
زن عمو {-36-}
عموم{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 00:59
+5
alifabregas
alifabregas
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:33
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
آدَمه دیگه دِلِش میخواد برای یکی تَک باشه دِلِش میخواد یکی فقط نِوِشتِه هایِ اون رو بِخونه دِلِش میخواد یکی فَقَط به اون اِس اِم اِس بِده دِلِش میخواد یکی فَقَط نِگَرانِ حالِ اون بِشه دِلِش میخواد اون یِکی تــــــ♥ـــــــو باشی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:14
+7
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دختره پست گذاشته:

دلم برای یک نفر تنگ است. نه میدانم نامش چیست و نه میدانم چه می کند. حتی

خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم. لبخندش را هم ندیده ام. فقط میدانم که باید

باشد و نیست !!

خب مستقیم بگو یکی بیاد منو بگیره، من شوهر میخوام... این ادا اُصولا چیه دیگه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:08
+7
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
میخام واسه پسراا لایک بزنم اول یه بار دور اتاق میچرخم که مبادا از روی هوای نفس باشه.

یه همچین ادم مومنیم من والا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:05
+5
saqar
saqar
ﭼﺮﺍ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﭼﻮﻥ ﺩﺧﺘﺮﯼ
ﺑﺎﯾﺪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺑﺎﺷﯽ؟ ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ؟ !
ﻋﺰﯾﺰ ﻣﻦ !
... ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺩﺧﺘﺮﯼ !
ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ ﺗﻮ ﮐﻼﺱ ﺑﺬﺍﺭﯼ ! ﺗﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﯽ !
... ﺍﻭﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺠﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺗﻮﺭﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﮐﻨﻪ !
ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺨﻮﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺍﺷﮑﺘﻮ ﺩﺭآﺭﻩ !
ﺍﺻﻼ ﺑﺮﺍي ﭼﯽ ﺑﻪ ﯾﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻣﺬﮐﺮ ﺍﺟﺎﺯﻩ ميدﯼ ﺷﺎﺩﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﺍﺯﺕ ﺑﮕﯿﺮﻩ؟ !
ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻤﺶ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ !
ﺧﻮﺩﺗﻮ ﮔﻮﻝ ﻧﺰﻥ !
ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮء،
ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻪ ﻏﻤﺘﻮ ﺑﺒﯿﻨﻪ !
ﭼﻪ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﻋﺎﻣﻞ ﻏﻤﺖ ﺑﺎﺷﻪ!!
ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺵ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﻧﺎﺯ ﮐﻦ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻦ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﮐﻦ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 18:38
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ