jedan?
اره
جدیه خبرش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره گلم
هم خوشگل هم بصرفه چون با باتری کار میکنه پول بنزینم نمیدی......... منم میخوام واسه منم یه دونه بخر پولشو قسطی بت برمیگردونم باشه رفیق؟
به روی چشمام اصلا دوتا برات میخرم با باطری اضافه
ajab aksi
jedan?
1393/05/24 - 12:49اره
1393/05/24 - 12:50جدیه خبرش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1393/05/25 - 00:21اره گلم
1393/05/25 - 12:36