وای این یکی قشنگه
خیلی قشنگه
hichi
bad ngah kadi
areeeeee..
khob chra? bia bezan
na..bikhial
va baz ham sorat
وای محشرههههه
اره خیلی....
slm..khosh omadin..
سلام عزیزم
salam jojo
tavalodet mobarak azizaam....
ممنون از همتووووووووووون
عاشق ی نفرشدم ک میپرستمش اونم همینطور.اخرهفته عقدمونه نمیاید؟
ینی چی؟
slm..khosh omadin...
تولدت مبارک
tavalodt mobarak bashe khanomi
mobarak bashe dostam
تولدت مبارک خانم گل
خیلی ممنونم از همتون .
وای این یکی قشنگه
1393/05/23 - 17:29خیلی قشنگه
1393/05/23 - 21:34

1393/05/25 - 00:44