5
اوخی نازی
دروغ میگه 6 هستش
خخخخخ از کجا میدونی؟؟
من 6 هستم؟؟؟!!
khosh omadi
اوشگل نی
نظرت محترمه عزیزم..شرمنده
ناراحت شدی؟؟؟
نه عزیزم...میگی زشته حتما زشته دیگه..من میزارم شما ها ببینین وگرنه سلیقه من ک این نیست....باشه واسش شکلک میزارم..
gosh khodete?
قشنگههههه
مرسی عزیزم..چشمات قشنگ می بینه
bah bah
استغفرالله...
موخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام کل ستش روووووووووووووو....آجیییییییییییییییی
اوهوووووووووووووووم منم دلم میخووووووووووووووووووووووواد...بریم بخریم..