یافتن پست: #c

mehdi
mehdi
عاشقه پسرخاله ی کلاه قرمزیم.که یه کیک فاسد رو تنهایی خورد تابقیه مریض نشن!بهش گفتن چرا ننداختی دور؟گفت:مورچه ها میخوردن مریض میشدن.به مورچه که نمیشه سرم وصل کرد.این یعنی آخر معرفت
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 22:22
+7
mary jun
mary jun
kotah tarin geseye donya :
raft . . . .!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 22:19
+5
mary jun
mary jun
daar bzan . . .
khatrate kasi k to ra dor zade
halam khob ast . . .
ama gozashte am dard mikonad . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 22:12
+5
mary jun
mary jun
dost daram
tkye kalame to bod
man bi jahat b an tkye dade bodam . . . ! ! !
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 22:07
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تولید کاربر جدید توی این سایت10تا در ثانیه

اونوقت لایک و کامنت و پست دوتا در ساعت

عجیب مشکوکه ها
به هر حال ممنونم از دوست جونیای خودم که وقت میذارن و لایک و کامنت میزنن
دوستتون دارم شب بخیر
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
5 دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 21:14
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 21:10
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان تا حالا میدونستین بدون [!]شکن هم میشه رفت فیس بووک؟؟
.
.
.
.
.
.
.
حالا چطوری؟
.
.
.
.
.
.
این کارها رو باید انجام بدین :
1- اول آنتی ویروساتون رو غیرفعال کنید
2- به اینترنت متصل بشین
3- وارد my document بشین و یه پوشه بنام facebook بسازید.
4- روی پوشه دوبار کلیک کنید تا وارد آن شوید.
5- وحالا
.
.
.شما بدون [!] شکن وارد فیسبوک شده اید :)))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 21:06
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 21:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 21:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/3 - 21:00
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ