اگه کره هم میداشت چی میشد معرکه بود
بعله
غذا یعنی این وای میگو رو نگاه دارم حسش میکنم که چقدر خوشمزس
khkhkhkhkhkhkh damet garm
فدامدا
بازم تبدیل لولو به هلو
اگه کره هم میداشت چی میشد معرکه بود
1393/06/4 - 14:03بعله
1393/06/4 - 14:15