ramin
دیدی تا حالا اگر کسی رو دوست داشته باشی دلت نمیاد اذیتش کنی؟ دلت نمیاد شیشه دلش رو با سنگ زخم زبون بشکنی؟ دلت نمیاد ازش پیش خدا شکایت کنی حتی اگر بره و همه چیزو با خودش ببره
parham
salam faghat oomadam begam doam konin bacheha badjoor karam gir karde eltemas doa daram azatoon
بلللللللللله مدیونی اگه یک درصد شک کنی!!!
1390/12/16 - 17:17ohom saman jan
1390/12/16 - 19:48manam jozve on a hastam?ya na
1390/12/16 - 20:16