parnian
فلانی ،
آدم ها دروغ نمی گن !!
اگر چیزی می گویند صرفا " احساسشان " درهمان لحظه ست ...!!
نباید رویش حساب کرد ...
ebrahim
..... برید تو دیدگاه بخونید
عسل ایرانی
چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی
کسـی زیــر ایـن گنبد کبــود
انتظــارت را میـکشد
...
چــه شیــرین است
طعــم چنـد کلمــه کــه میگــوید :
<< کجــایــی>> ...؟
ebrahim
دختر پسري با سرعت120کيلومتر سوار بر موتور سيکلت ...
دختر : آروم تر من ميترسم
پسر : نه داره خوش ميگذره
دختر : اصلا هم خوش نميگذره تو رو خدا خواهش ميکنم خيلي وحشتناکه
پسر : پس بگو دوستم داري
دختر : باشه باشه دوست دارم حالا خواهش ميکنم آروم تر
پسر : حالا محکم بغلم کن(دختر بغلش کرد)
پسر : ميتوني کلاه ايمني منو برداري بذاري سرت؟ اذيتم ميکنه
و.....
-------------------------------------------
روزنامه هاي روز بعد : موتور سيکلتي با سرعت 120 کيلومتر بر ساعت به ساختماني اثابت کرد .. موتور سيکلت دو نفر سرنشين داشت اما تنها يکي نجات يافت ..!
حقيقت ماجرا اين بود که پسر وقتي سوار موتور سيکلت بود متوجه شد ترمز بريده اما نخواست دختر بفهمه ، در عوض خواست يکبار ديگه از دختر بشنوه که دوستش داره ♥

1390/12/16 - 23:45 ( لايک توسط 1 کاربر )والاااااااااااااااااااااااااااا
1390/12/16 - 23:46azizam...ghatam beshe bayad beyakhio kor beshi dor az joneto beri
1390/12/16 - 23:50
خسته کنندس
1390/12/16 - 23:53uhum....be khosos f1...asab khord kon
1390/12/16 - 23:54 ( لايک توسط 1 کاربر )