یافتن پست: #ha

mah3a
mah3a
مهم نیست لایک کنی و کامنت بزاری ...
برای من مهم اینه که بفهمی و بدونی برای تو می نویسم ...
و مهمتر اینکه بخونی اونچه که می نویسم و لبخند همیشگی ات را بزنی و
زیر لب بگی :
دیوونه
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:32
+4
sasan pool
sasan pool
چه دنیای بی عدالتی هست.یک نفر مثل من ارزوی مرگ داره ولی زنده میمونه و زجر میکشه.یک نفر که زندگی داره چند نفر دوستش دارن بچه داره سر شار از امید باید بمیره.واقعا که ته بی عدالتی به این میگن.{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:25
+1
mah3a
mah3a
گمونم افسرده شدم,
اصلا از اومدن عید خوشحال نیستم.
هیچ حسی بهش ندارم!:-(
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 17:28
+1
-2
saeed
saeed
به دنبال کسی باش که دوباره با تو تماس بگیرد حتی وقتی تلفنهایش را قطع می کنی...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 17:15
+1
benyamin
benyamin
نیوتن در بیانیه ای یادآوری کرد: علاوه بر زمین، یخچال نیز دارای نیروی جاذبه است..
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 16:39
+3
benyamin
benyamin
مــــرا از بـنــد آویــــزان کـنـیــد !
ســــر و تـــه ....!
شــایـد فـکــــرش از ســرم بـیـفـتـــد ... !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 16:33
+4
♥♥B_A_H_A_R_E_H ♥♥
♥♥B_A_H_A_R_E_H ♥♥
سلام. من Bahareh هستم، از اعضای جدید ... :)
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 14:26
+1
Naeimeh
Naeimeh
سلام. من Naeimeh هستم، از اعضای جدید ... :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 14:14
+2
ebrahim
ebrahim
وقتی هنوز یه سالت نشده پدر مادرت هی میگن بگو بابا.. بگو مامان
الان میگی مامان…. میگه زهر مارو مامان !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 13:46
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
هرگز حسرتي در هيچ کجاي دنيا اين چنين يکجا جمع نمي شود که در همين سه واژه کوتاه : او دوستم نداردki
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 13:30
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ