Mitra Mohebbi
دوستت دارم” را برای هر دویمان فرستادی ، هم من ، هم او ، خیانت میکردی یا عدالت ؟
mah3a
زیادی عاشق نشو.
زیادی-اعتماد نکن.
چون همین زیادی بعد زبادی داغونت میکنه..
سحر
زندگی یعنی :
بخند هر چه غمگینی ،
ببخش هر چند که مسکینی ،
فراموش کن هر چند که دلگیری ،
اینگونه بودن زیباست .
هر چند که آسان نیست...
*elnaz* *
تمام "امن یجیب" های دلم را گره زده ام به کلماتت و روانهی آسمان کرده ام . خاتون ِ خوب ِ خواب و خاطره! من مطمئنم خدا تو را برای دلم نگه میدارد
na torokhoda hala bash....!!! man raftam yani chi??? khob ghashang shab bekhyr begoo
1390/12/18 - 00:47bebakhshid? kho
1390/12/18 - 18:02