maryam
تو روح همه کسايي که ما اونا رو دوس داريم ولي اونا ما رو دوس ندارن ...
اه....................
سحر
شما هم از این کارا میکردین؟؟
☺SAEED☻
ADSL am vasl shoddddddddddddddddddd
amirreza
kheili kheili mamnun az hame doustani ke be fkre man budan kheilikheili dousetun daram mamnun bacheha
niloofar
امروز تولد پینوكیوست به خاطر این كه یادی از این عروسك چوبی دروغ گو بشه یه دروغ بگو..
.
.
امیرحسین
به من بگو نگو
نمیگویم
اما نگو نفهم
که من نمی توانم نفهمم
من می فهمم...
شب همگی بخیر
یکی میمرد از درد بی نوایی یکی...
1390/12/18 - 16:26ماکه چپی هستیم خریدارم ندارم
1390/12/18 - 16:27پس الان میگم راست
چپ
1390/12/18 - 16:27
1390/12/18 - 16:29chaaaaaaaaaap
1390/12/18 - 16:31