sasan pool
زیاد خوب نباش...
زیاد دم دست هم نباش ...
زیاد که خوب باشی، دل آدم ها را می زنی
آدم ها این روزها ، عجیب به خوبی ...
به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند
زیاد که باشی، زیــــــــــادی می شوی.
mah3a
دوره ای شده كه حاضرم...!!
جای*پت* باشم...!!
ولی یه دوست واقعی...!!
مثل*مت* داشته باشم...!!
male kie???
1390/12/17 - 21:04 ( لايک توسط 1 کاربر )سحر میترا ینی نمیدونید ماله کیه؟
1390/12/17 - 21:05khob nemidoonam dg
1390/12/17 - 21:07 ( لايک توسط 1 کاربر )man emruz ino to uni didam male ki mashin
1390/12/17 - 21:07 ( لايک توسط 1 کاربر )محمده خودمونه دیگه با گیتارش عکس انداخته D:
1390/12/17 - 21:09