ebrahim
خدا شاهده تو همین فیس بوک ِ از خدا بی خبر با چشمای خودم دیدم دختره عکس نیکول کیدمن رو گذاشته بود جا عکس پروفایلش بعد پسره خیلی جدی رفته بود زیر عکسش کامنت گذاشته بود با این مضمون
shoma Kheyli ghiyafeye Jazab va mehrabOoni darid Omddvaram hAmsare ayandeye man ham be zibayi shoOma bashEE
کاش ژاپن بمب اتم بزنه به ایران به طلافی ناکازاکی و هیروشیما اما این صحنه ها رو دیگه نبینیم
☺SAEED☻
احتیاج به مستى نیست,! یك استكان چاى هم دیوانه ام میكند وقتى میزبان چشمان توباشم....
Bahare
gAhi bArAn hAmeye dAghdAghe ash bAghche ni,"gAhi Az ghoseye tAnhA shodAnAsh mibArAd"
Bahare
bArAye tA AbAd mAndAn bAyAd rAft,gAhi Az ghAlbe kAsi,gAhi be ghAlbe kAsi
saeed
ایا میدانید 99 در صد ته تغاری ها قرار بود فقط یک بوس کوچولو باشند؟
mah3a
dshab man injoooooori bodam
Bahare
Hi dustane golaaaaaaam,az inke be jameton peyvastam kheyli khushalam

1390/12/11 - 16:06