عسل ایرانی
من زندگیمو باختم حاج آقا !
منو از حبس می ترسونی؟
برو از خدا بترس !...
(دیالوگ به یاد ماندنی شهاب حسینی در جدائی نادر از سیمین)
iraj
بعد از سالهادختر كبريت فروش را ديدم.بزرگ و زيباشده بود
گفتم كبريت هايت كو؟!
ميخواهم اين سرزمين بي شرم را به آتش بكشم...
خنده تلخي كرد و گفت: سالهاست كه كبريت نمي خرند و تن مي فروشم !!!
M 0 R i c A R L0
www.moricarlo.mihanb[!].com
دوست داشتین یه سری بزنید
mah3a
همایون شجریان کنسرت سه شنبه شب خود را به اصغر فرهادی تقدیم کرد
سه شنبه شب گذشته، همایون شجریان پیش از آغاز کنسرت گروه «همنوازان حصار» در برکلی آمریکا، ضمن تبریک بابت موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» در کسب جایزهٔ اسکار، اجرای خود را به اصغر فرهادی تقدیم کرد.
همایون شجریان که پنجمین اجرای تور کنسرت آمریکا را در کنار همنوازان حصار، بهروی صحنهٔ Wheeler Hall در برکلی ایالت کالیفرنیا برده بود، صحبتهای خود را اینگونه آغاز کرد: «همانطور که مستحضر هستید فیلم جدایی نادر از سیمین امشب برندهٔ جایزهٔ بسیار بسیار پرارزش اسکار شد.» که البته تشویق و هیاهوی بیامان حاضران در سالن، صحبتهایش را قطع کرد و وی را واداشت که با کف زدن، شادمانی جمعیت را همراهی کند.
همایون شجریان در ادامه گفت: «یک بار دیگر نام زیبای ایران بر سر زبانها افتاد... تبریک میگوییم خدمت همهٔ ایرانیان عزیز، آقای اصغر فرهادی و همهٔ عوامل فیلمشان. کنسرت امشب را تقدیم میکنیم به آقای اصغر فرهادی بهخاطر این موفقیتشان.»
aB'Bas S
dal i i i i i i i i i i bache ha
mer30
1390/12/11 - 00:46khahesh....
1390/12/11 - 00:49