بیشتریا اونجا کلاس دارن دیگه
faze 2eo ADSLesh ama just faze 3
faghat faze3!!!!
ب قوله داوووش سعیدمون.....فازه 3 ...فلاگ آپ
faghat faze 3,faghat fani mohandesi
joo0ooon.......mkham....
سعید داوش حالا هی بستنی بزار....بابا ب خدا بستنیو میدم.......5شنبه میایی درکه بت بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
na dawsh fk kon 1 %
in ba3tani ni3ta.....be kho0oda...kho0odam be sar shahede cake......this is cake......okay?
ayyyyy
ghadimi bood!!!
hala ba ghadimio jadidesh kari nadarim vali koja midan bego mam berim begirim
bara khodam nemikhama bara bachas/
salam khosh umadi nilu khanum
slm.....kho0o0osh o0o0omadi aziiizam
salam azizam khosh umadi
salam be jame ma khosh umadi
khosh umadi aji joonam
vo0o0o0o0oi....mkhaaaaaaaaaaaaaaaaam
salam agha amir sharmandamun nakon guyo meidun hamishe daste shomas
salam khosh omadi
wellcome dadashi
سلام خوش اومدی به جمعمون.
akh joon.1 dooste jadid
damet garm khoondi ? kheyli bahal bood
خیلی قشنگ بود.واقعا استاد بود
hazrat yousef soosket mikune ha
سپیده لایک یعنی چی؟
mohsen LIKE nmidooni yaani chi ?
یعنی شبیه مانند.اینجا یعنی چی؟
yaani pasandidam jomlato ! لايك
مرسی گلم
بیشتریا اونجا کلاس دارن دیگه
1390/12/9 - 17:02faze 2eo ADSLesh

1390/12/9 - 17:04 ( لايک توسط 2 کاربر )ama just faze 3
faghat faze3!!!!
1390/12/9 - 19:30ب قوله داوووش سعیدمون.....فازه 3 ...فلاگ آپ
1390/12/9 - 19:43faghat faze 3,faghat fani mohandesi
1390/12/9 - 20:02 ( لايک توسط 2 کاربر )