poria
dar rabete ba soale gozinei javab bedid faghat like nakonid
aB'Bas S
از بهترين مارك هاي دنيا كدام را ميپسنديد؟
1.Giorgio Armani
2. D&G
3.Bulgari
4.Versace
5.Nike
6.CK
7.Diesel
8. Roberto Cavalli
نیوشا
من همیشه دلتنگه اون دوران میشم که سر کلاس تند تند بچه ها رو ميشمرديم که ببينيم کدوم پاراگراف از درس به ما ميوفته بخونيم بعد اونو کلي تمرين مي کرديم ! یادش بخیر . کل دغدغمون همون بودش ..
afsaneh
donya vaysa.....mikham piyade sham
☺SAEED☻
مادر تو تنها بتي هستي كه ...شكسته هايت هم بر من خدايي ميكند....
بزن لایکو به سلامتی همه مامانا
☺SAEED☻
چادر و شال و حجاب ؛ همه بهانه است .... تو برهنه باش اما .... خودت را پاک نگه دار ... !!!




1390/12/9 - 10:28na khodavakili harkate zanaro dashti ?
delam vase marde sookht
1390/12/9 - 10:30

1390/12/9 - 10:33delet nasuze
چرا؟
1390/12/9 - 10:40havijooriiii
1390/12/9 - 10:42