...............)))))))))))))ترسیدم....یه هو بی هوا میگی ......... آدم هول میکنه
kal kal....kal kal kal kal
کل کل...کل ...کل
bia...pe3are mardo0om dasti dasti kachal sho0od....hala ch jori kal kal konim....peeeeeeeeeeeeeeekh
حالا هی منو بترسون...انرژی منفی بده....کل کل
سلام عزیزم خیلی خوش اومدی
خوش اومدی
khosh umadi 2khtar
kamelan mokhalefam 2khtara ham fk kon 1 darsad pai band bashan
ba in kal kala be hich ja nemiresim....har kasi bayad az khodesh shoro kone....age ma pesara badim...khob shoma khob bashid
خودشون استاتوس میزارن........بدش کو ..... فرار کرده
ey janam....faday kho0odesh....gherti.....
mikham bokhoramesh
vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...saeid...nko0o0on in karo0o0o ba man....shanbeeeeeeeeeeeee....ba3taniiiiiiiiiiiiiiii
ishalaaaaaaaaaa
akh havas kardaaaaaaaaaaaaaam
مدلش هست کتاب عمومی هرچی میخوای بورو فاز 1 طبقه بالا مدیر دروس عمومی کتابتو راحت بخر
moadelat difransiele khodayi 2 3 bar khastam beshkunam shishasho faghadam hamun ja dare
are valla khosh be haletun.man ke hamishe siah gerye mikonam
faze 3 daneshgahe tehran shargh (fani mohandesi )
shahin dasshtiiiiiiiiiiiiiiiim ??????
خیلی اقاییD:
9karam
are kho0o0ob.....parchameto0o0on hamishe bala bashe....ma ke bakhil ni3tim.....ghedmat mo0ohemeeeeeeeeeee..........O0OLO0OM PAYARO0O ESHGHEEEEEEEE
ino man mikhastam bekesham
چه اژدهایی!!1
damet garm LIIIIKE
...............
)))))))))))))ترسیدم....یه هو بی هوا میگی ......... آدم هول میکنه
1390/12/8 - 21:56


















1390/12/8 - 21:59 ( لايک توسط 1 کاربر )kal kal....kal kal kal kal
کل کل...کل ...کل
1390/12/8 - 22:02 ( لايک توسط 1 کاربر )bia...pe3are mardo0om dasti dasti kachal sho0od....hala ch jori kal kal konim....peeeeeeeeeeeeeeekh
1390/12/8 - 22:15 ( لايک توسط 1 کاربر )حالا هی منو بترسون...انرژی منفی بده....کل کل
1390/12/8 - 23:21