یافتن پست: #ha

mah3a
mah3a
.......??
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 20:49
+5
نیوشا
نیوشا
نمی دونم چه حکمتیه که هم بیکارم ، هم وقت نـــمیکنم یه هـــــیچ کـــاری بــــرســم
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:32
+9
mah3a
mah3a
تا حالا دقت کردین؟یکی از دردناکترین لحظه های زندگی این بود که:
وقتی داری امتحان میدی بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن:))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:00
+4
نیوشا
نیوشا
من عاشق یه همچین جای دنج و ساکتی ام :)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 18:50
+8
امیرحسین
امیرحسین
 
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 18:10
+9
hanie
hanie
سلام. من hanie هستم، از اعضای جدید ... :)
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:06
+3
niloofar
niloofar
man enja balad nistam hich kariiiii bokonammmmmm:(
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 14:44
+9
ronak
ronak
bacheha tavalode parniane harki resid baznashr kne misi{-35-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 11:38
+13
سحر
سحر
اسپانيايي ها ميگن :

“عشق ساكت است اما اگر حرف بزند از هر صدايي بلندتر است ”
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 01:27
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ