cheghadar naze.
jedi??? bahale?? inja neveshte tavasote mobile
امكاناتش خيلي كمه اما سرعتش خوبه
خوش اومدی عزیز
سلام خیلی خوش اومدی
salam khosh omadi
be rohe kasii nemiri ahmagh bodanoo aghab oftadegii jame'e maroo neshon mide
slm...cheghadf mazlooom
ای ول همه قیامدشتی ها
سلام سعيده جان هم خوش آمدي هم تولدت مبارك
man pule kharje arusie 1 dunasham nadarim
midonam
ziba tarin arus dumade zimbavean ?????????
ha ha he he
loooooooool be kodumeshun gofti daghighan???????
تو چیکار داری به تولید ؟؟حالا بی تربیت نشو خوبی کرده این جمعیت برده
p0o0o0o0r jameiyate akhe
سلام
cheghadar naze.
1390/12/5 - 03:51
1390/12/5 - 19:48