یافتن پست: #ha

saina
saina
499{-43-}{-54-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 18:21
+6
parham
parham
سلام. من ali هستم، از اعضای جدید ... :)
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 18:18
+4
saina
saina
pa chera j be bazi az posta nemidin???
masalan maele man k 3 ta pos gozashtam j nadadin{-40-}{-36-}{-10-}{-9-}{-55-}{-57-}
19 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 16:35
+5
asal
asal
salaaaaaaaaaaaaaaam man ozve jadidam khobid???
20 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 16:33
+16
☺SAEED☻
☺SAEED☻
هميشه که نبايد سگ درونت را کنترل کني
گاهي آزادش بگذار تا آنگونه که شايسته است با طرف مقابلت برخورد کند.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 15:14
+4
parham
parham
اختراع حیف نون برای جلوگیری از خرابیه ... !! ووو اسمشو نیارین گناه داره ها !
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 14:51
+2
ronak
ronak
آخرین تصویر از دنیا …
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 14:49
+5
ronak
ronak
قسم به تین وعنکبوت به مرغ باغ ملکوت ازته دل برات بگم دنیافدای تارموت . تقدیم به همه{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 13:49
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
اگه سال تا سال یه قرون تو جیبت نباشه مامان و بابات نمی فهمند، کافی یه نخ سیگار تو جیبت باشه همه میفهمن
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 13:45
+5
ronak
ronak
bacheha age ejaze bedin postay ke tekrari bashe hazf she {-57-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 11:35
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ