asal
salaaaaaaaaaaaaaaam man ozve jadidam khobid???
☺SAEED☻
هميشه که نبايد سگ درونت را کنترل کني
گاهي آزادش بگذار تا آنگونه که شايسته است با طرف مقابلت برخورد کند.
parham
اختراع حیف نون برای جلوگیری از خرابیه ... !! ووو اسمشو نیارین گناه داره ها !
☺SAEED☻
اگه سال تا سال یه قرون تو جیبت نباشه مامان و بابات نمی فهمند، کافی یه نخ سیگار تو جیبت باشه همه میفهمن
chi shode?
1390/12/4 - 18:29hichi
1390/12/4 - 18:33chetor maje??
ounja mohammad omadaaaaaaaaaaaa
1390/12/4 - 18:33