ey khoda hame inaro bekesh ru polo boshghabam. hamaro ab dahan bezanam kesi azam nagire. beram poshte kanape ghaye maki ba khiyal rahat bokhoram...)))))))))))))))))))))))))
خواهش
na esmam sainas ono havijori gozashtamesh
اها گرفتم ساینا جون
سلام به جمع ما خوش اومدی
salam khosh omadi
bande khoda hesam firefos verezhen jadidesho dare downlod mikone .ta betone rahatar inja faaliyat kone. hesam jon ta biyay ma chogholi mikonim ....
سلام خوش اومدی
khosh umadi refigh
tanx az hamaton dostane khobe man....
تولدت مبارك
داداش اینا رو تو گروه کل کل دختر پسرا میزاشتی باحالتر بود
dge sharmande ashna nistam ziad ba groupa
khar ke hastin faghat pol nadain
bye aziiizam
خوابای خوب ببینی
faday to jigal by by
have a nice night
)) na dash saeid shoma sarvari dadash ! doostan dastoor farmoodan maham etaat kardim
shoma cheshe mayi tu fb BAX karet dashtam khodeto gerefti
man ghalat bokonam khodamo begiram in che harfie
take care khosh bashi
by by
شب بخیر مهسا جون
babyeee
ey jooooooooon
khobe ma az in dadasha nadarim
vay aji
bavar kn in yekio khodam khondam ghash raftam
damet garm khodayi

1390/12/3 - 23:50ey khoda hame inaro bekesh ru polo boshghabam. hamaro ab dahan bezanam kesi azam nagire. beram poshte kanape ghaye maki ba khiyal rahat bokhoram...
)))))))))))))))))))))))))
1390/12/3 - 23:53 ( لايک توسط 1 کاربر )