bahal bood
chi shod az lora gofti
dg,migan khahi nashavi rosva hamrange jamat sho
khale ghorboonesh bere
chakerim
ما دادیم لایکارو بیارن بوسارو چی کار کنیم؟!
منم همين حكايت دارم اما با مامان
elahiiiiiiiiiiiiiiii fadat sham man nafasam
salam khosh omadi
به به ......چ عکسی....عکستو میدی یه عکس باش بگیریم
mamnon az esteghbaleton me3000000
mehrshad jon ghabeleta nadare bekanam
wlc mohamad jooooooooon :*
fadash sham man


bahal bood
1390/12/3 - 21:28 ( لايک توسط 2 کاربر )