یافتن پست: #ha

mehdi
mehdi
پسر بچه 8 ساله در حالي که مگس کش تو دستش بود و خيره شده بود به مگسهايي که رو شيشه پنجره در حال جفتگيري بودند از مادرش پرسيد ؟
مامان مگس نر داريم ؟
مادرش که تو آشپزخونه مشغول آشپزي بود جواب داد :
آره پسرم مگس نر هم داريم....
پسر بچه بعد از چند لحظه دوباره پرسيد :
... ... ... مامان مگس ماده هم داريم ؟
مادر در حالي که پيش خودش سوال بعدي پسرش رو تصور ميکرد جواب داد:
نه پسرم فقط مگس نر داريم.....
پسر بچه با عصابيت مگس کش رو کوبيد رو مگسهاي روي شيشه و گفت :
کونيا!!!!!
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 15:51
+8
hadi
hadi
bacheha man tanham donbale 1 g.f migardam beham goftan mitonam inja piyda konam kasi hast
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 15:11
-8
hadi
hadi
سلام. من hadi هستم، از اعضای جدید ... :)
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:48
ebrahim
ebrahim
فقـط اونــایــی کـــه تــو ایــرانــن معــنــی اینــو مــی فهــمـن ...
.
.
.
.
.
.
.
.
بنـــویــسیــــد 512 ، بخـــونــیـــــد Dial UP ..!!
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:43
+5
ebrahim
ebrahim
شکسپیر میگه:هر وقت زنت گریه میکنه بدون میخواد خرت کنه و هر وقت میخنده بدون خرت کرده..!!
یه همچین آدم با فهم و کمالاتی بوده شکسپیر
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:33
+5
ronak
ronak
غضنفر تو اتوبوس كبريت ميخواسته به بغلي ميگه :
اسمت چيه ؟
: يوسف
: به به، شغلت چيه؟
: زنبور دار
... ... : به به ، كجا ميري؟
:اهواز
: عجب جايي! ببخشيد كبريت دارين؟
: نه
: نه و نكمه ، يوسف هم شد اسم ! ... پشه باز، سگ توي اين گرما ميره اهواز!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:46
+5
ronak
ronak
دو تا تنبل دراز كشيده بودند يكيشون داشته خميازه ميكشيده اون يكي ميگه داداش تا دهنت بازه لطفا اين اصغر ما رو هم صدا كن
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:30
+3
alireza
alireza
hazfo ezafeye kardani shoro shod ja namoniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:20
ronak
ronak
یک روز یه یزدی می ره رو پشت بام خونه اش که آنتن رو درست کنه که یک دفعه از طبقه ششم میفته پایین همین که از جلوی پنجره اشپزخونه خودشون رد می شه می بینه خانومش داره برنج درست می کنه داد می زنه می گه خانم یک پیمانه کمش کنننننننننن !!!!!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 12:42
+3
-1
ارسطو
ارسطو
نمیدونم هر کی با ما رفیق میشه بلافاصله یا سیگاری میشه یا معتاد یاخود کشی میکنه یا تازه شکست عشقی میخوره یا سر از بیمارستان روانی سر در میاره شما اگه فهمیدین جریان چیه به منم اطلاع بدین
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 23:30
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ