mehdi
پسر بچه 8 ساله در حالي که مگس کش تو دستش بود و خيره شده بود به مگسهايي که رو شيشه پنجره در حال جفتگيري بودند از مادرش پرسيد ؟
مامان مگس نر داريم ؟
مادرش که تو آشپزخونه مشغول آشپزي بود جواب داد :
آره پسرم مگس نر هم داريم....
پسر بچه بعد از چند لحظه دوباره پرسيد :
... ... ... مامان مگس ماده هم داريم ؟
مادر در حالي که پيش خودش سوال بعدي پسرش رو تصور ميکرد جواب داد:
نه پسرم فقط مگس نر داريم.....
پسر بچه با عصابيت مگس کش رو کوبيد رو مگسهاي روي شيشه و گفت :
کونيا!!!!!
hadi
bacheha man tanham donbale 1 g.f migardam beham goftan mitonam inja piyda konam kasi hast
ebrahim
فقـط اونــایــی کـــه تــو ایــرانــن معــنــی اینــو مــی فهــمـن ...
.
.
.
.
.
.
.
.
بنـــویــسیــــد 512 ، بخـــونــیـــــد Dial UP ..!!
ebrahim
شکسپیر میگه:هر وقت زنت گریه میکنه بدون میخواد خرت کنه و هر وقت میخنده بدون خرت کرده..!!
یه همچین آدم با فهم و کمالاتی بوده شکسپیر
ارسطو
نمیدونم هر کی با ما رفیق میشه بلافاصله یا سیگاری میشه یا معتاد یاخود کشی میکنه یا تازه شکست عشقی میخوره یا سر از بیمارستان روانی سر در میاره شما اگه فهمیدین جریان چیه به منم اطلاع بدین
khahesh,cheshat jaleb mibine
1390/12/1 - 15:54doostan be jaye maaa,daneshgaro chi kar kardi?man ke 8 terme shodam
1390/12/1 - 15:54manam ke chos termam !!!
1390/12/1 - 15:54khosh be halet
1390/12/1 - 15:55khosh be hale chi baba terme 7 shodim
1390/12/1 - 16:03