payam
اگه ۲+۲ = ۴ ۲H +O = آب ابر + رعد = باران غم + چشم = اشك تنهائي + تاريكي = من عشق + مهر = تو پس من - تو = مرگ ! زياد به ارتباطش فكر نكن ، جمله آخر بچسب
aB'Bas S
هیچکس اشکی برای ما نریخت ،
هر که با ما بود از ما میگریخت ،
چند روزیست که حالم دیدنیست ،
حال من از این و از آن پرسیدنیست ،
گاه بر روی زمین زل میزنم ،
گاه بر حافظ تفعل میزنم ،
حافظ دیوانه فالم را گرفت ،
یک غزل آمد که حالم را گرفت ،
ما ز یاران چشم یاری داشتیم ،
خود غلط بود آنچه میپنداشتیم .
ebrahim
یه دوست دخترم نداریم که آسم داشته باشه بعد اسپرشو قایم کنیم نفس تنگی بگیره بهش تنفس مصنوعی بدیم !!
M 0 R i c A R L0
bebakhshiid man omadam...khabam naboooord
aval boro karato anjam bede
1390/11/30 - 00:15aval non begir "

1390/11/30 - 00:16 ( لايک توسط 1 کاربر )badam be baghie kaaratam miresi
mn jore kaso nemikesham
1390/11/30 - 00:18joore khodete
joore hameye mardaye por edeas
)
1390/11/30 - 00:19ha ha ha
1390/11/30 - 00:29