شبخیر
shab khosh agha reza
سلام عزیزم
سلام, شبت بخیر
doroste in matlabe shoma ham rajebe bazi afrad sedgh mikone
fadat azizam babye
bye
من لایک زدم ولی فکر کنم این شکل هلی کوپتری چیزی باشه.
az payin 3vomin radif az samte chapam 9!! bikarim dg
damet jizz
eeee mage lolo didi
بازم ندیدم عیب نداره کوری دیگه کاریش نمیشه کرد.
eyval amir
دیگه دیدم.دمت گرم.قربون دستت. یک دونه ای/نمونه ای/
vayyyyyyy delam khast
vaaaaaaaay dokhtar havas kardam
ای جان.چه خوشمزه اس
شبخیر
1390/11/23 - 22:30