ishaaaaalaaa.to k khodet shirini. ghorboonesh
Welcome...
سلام خوش آمدی
سلام
shak nakn
salam hadi jooooooooooooooooooooon.kheyli khosh oomadi be jame ma.
salam khosh umadi
mer30 az hame
Welcome
tank3 a lot
shoma????????motevaje manzuret nemisham
lotfan aghaye omid be ax negah konid baed didgah bedid
ok hatman bebakhshid age ghanun shekani shod
من با آقای امید بودم چونکه اصلا عکس شما کجا و نظر راجب محشن چاوشی کجا
haminjori goftam chon Ostad az Chavoshi Khoshesh miyad
khob taraf na mard bode .va khoyanat kar
دیگه همین دنبال قیافه و ثروت بود.که بیشتر دختر ها هستن.
eshtebahe khob asl akhlaghe age akhlagh khob bashe hame eyb haye tarafo miposhone hata age ziba nabashe
خوبه که مثل من فکر میکنی.من میگم همه خوشگل هستن اگه خوشگل خلق نمی شدن خدا نمی گفت که احسن الخالقین.مهم زیبایی باطن آدم ها هست.من به این اعتقاد دارم.
az in badtarasham hast
khosh omadi b jame ma
zadi too kare love?
ishaaaaalaaa.to k khodet shirini. ghorboonesh
1390/11/5 - 22:54