یافتن پست: #ha

yasaman
yasaman
salam man yasaman az tabriz uni elmi karbordi hastam kasi az tabriz hast mail bezane .id man yasaman_ya_2000@yahoo.com inam axe nini naze
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 11:21
+3
aB'Bas S
aB'Bas S
رفتم مغازه ميگم سي دي داريد؟ ميگه : خام؟ پَ نه پَ تنوري باشه با قارچ و پنير
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 11:16
+3
ebrahim
ebrahim
inam texe ahange be khatere man az yas,too didgah
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 00:46
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
salam doostan . in avalin poste in ghoroh bood.. omadim k bekhandim na ashke hamoo dar biyarim. pas ehteram hamoo negar darid.. dosetoon daram b omid tere[!]dan in ghoroh ba shooma :)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 00:22
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
ميگم: فهميدي محمد جدا شده؟ ميگه از شوهرش؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ چسبيده بود به كف ماهيتابه، با كفگير زدم جدا شد
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 23:55
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
خداوکیلی شما میتونید حتی 1% فکـ کنید که اینا میخوان برن سینما فییلم ببینن ؟ :))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 19:18
+9
aB'Bas S
aB'Bas S
bachay ghiyamdashtooo eshgeeee. parchamemoon balast{-1-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 11:38
+1
امیرحسین
امیرحسین
@mohammad-ebadi از چی بگم برات ؟ انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد ؟ جز یه کاغذ سفید پاره ؟ خب آره رفیق ، تقلب توشه ولی باخودکار سفید ! تو هم مثل منی کم درد نداری ، درد اصلیت اینه که علاقه ای به درسم نداری... من کسی نیستم با این امتحانا دردم بگیره ولی این نمره ها رو کی میخواد گردن بگیره...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 03:59
+6
payam
payam
salam be hameye dostaye golam
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:58
+4
elahe
elahe
لره میره دانشگاه به دو دلیل می فهمن لره: 1-سامسونتشو تو زنبیل میذاشته 2- وقتی استاد تخته رو پاک میکرده اونم دفترشو پاک می کرده
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 23:55
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ