مهسا
در ...نمکدون...
از فری خوشحال پرسيدن با كدوم عبادت حال ميكني؟ گفت: نماز ميت. پرسيدن چرا؟ گفت: وضو كه نميخواد, ركوع وسجده نداره , كفشاتم در نمياري , تازه آخرش هم ناهار ميدن!










man k b shahre khasi eshare nakardam
1390/10/27 - 01:04
ahan az on lahaz
1390/10/27 - 22:28