khoosh oumadi aziiizam
niloo salam fadat shaaaaaaam kheyli khooosh omadi aji
سلام
آوریــــــــــــــــــــــــــــــــن!!! 30+
k fekr nakonam hamchin adami bashe
نه بابا ! بی انصاف نباش دیگه!!
shayadam bashe!! are kho hamejoor adam hast !! vali man nadidam
اون که 100% ! ایشالا که میبینی! با وفا بودن هنر و غیرت میخواد که کم پیدا میشه!
ashegheshaaaaaam he
2
منم توی خونه 1 ، ولی بیرون 2 بجوری ا م
1 ولی تا چه آهنگی باشه!!!!!؟؟
ghabele shoma ro nadare..
نه جدا می خوام یک سایت بزنم.ولی نمیدونم چجوری هست و قیمتش جند در میاد.می خوام یک فروشسگاه اینترنتی بزنم ارشیو فیلم ها مو بفروشم.
ya ali !! janam aji???
fadashaaaaaaaaaaaaaaaam ajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mina are azizam khodesh javab dad
salam fadat sham kheeeeeeeyli khoosh omadi aji
mer30 behtare ke poshte ham nadim ta like konan na??
نفهميدم
میگم بهتر نیست پست هاترو پشت سر هم ندی تا بیشتر لایک شه حیفه
حالا فهميدم..... باشه
هه
are shabihe khodete
پــ نه پــ میخواستی شبیه تو باشه؟؟
u[f
thanks simin
shab bekhyr
shabet khoosh azizam babye
شب خوش!!
khoosh oumadi aziiizam
1390/10/25 - 22:29niloo salam fadat shaaaaaaam kheyli khooosh omadi aji
1390/10/25 - 22:29سلام
1390/12/28 - 15:40