یافتن پست: #ha

ronak
ronak
از اون بالا شوهر میایه...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:47
+3
مهسا
مهسا
در پي كاهش جمعيت پسرا نسبت به دخترا درخيابان:دختر:جون جيگرتو! پسر:اييييش گمشو! دختر:شماره بدم زنگ ميزني؟ پسر:واه واه مگه خودت برادر و پدر نداري!واسه چي مزاحم پسر مردم ميشي!!!{-20-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:07
+4
ronak
ronak
هه هه اینجوریشو دیگه ندیده بودیم
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:35
+3
مهسا
مهسا
روزگاریست همه عرض بدن می خواهند همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند دیو هستند ولی مثل پری می پوشند گرگ هایی که لباس پدری می پوشند آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند عشق ها را همه با دور کمر می سنجند خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد عشق هایی که سر پیچ خیابان. برسد {-15-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 18:38
+4
ronak
ronak
با لامبورگینی رفتی حرم امام رضا...؟ :O دمت گرم :))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 17:51
+3
sasan pool
sasan pool
تاریخچه بهترین شاسی بلند دنیا یعنی شورلت بلیزر
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 16:34
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زنه از شوهرش پرسید،تو تا حالا با من عشق بازی کردی.!؟ شوهرش یه نگاه به بچه هاشون کرد و گفت : پـَـــ نــه پـَـــ این توله سگا رو از گوگل دانلود کردم... {-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:47
+3
zahra
zahra
آدمهای ساده رو دوست دارم. همان ها که بدی هیچ کس رو باور ندارن. همون ها که برای همه لبخند دارند. همون ها که همیشه هستند، برای همه هستند. آدمهای ساده رو باید مثل یک تابلوی نقاشی زيبا ساعتها تماشا کرد؛ عمرشون کوتاه ست. چون بعضي ها كه نميخوان با اين خصلت زيبا آشنا باشند با خيال زرنگ بودن یا ازشون سوء استفاده می کنن یا زمینشون میزنن یا درس ساده نبودن بهشان می دهد. آدم های ساده را دوست دارم. بوی ناب “آدم” می دهند .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:26
+4
ebrahim
ebrahim
قابل توجه دخترا....
8 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:19
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ