باي مهسا جون
bye
باي دادايي رامين
Good night
ممنون امير حسين
ما هم که مو دیگه...!!
سلام رامين جون شرمنده تو رو نديدم
بــــــــــــــله.....خدا نشرمنده....مارو زیاد نمیبینن چون سمیه ولی سوسمارو زیاد میبینن..!!
نه بابا گلم ما شما رو دوست داريم
in ke afghaniye
in k baba ahle amale
چه چشای خوشگلی داری.....ریملت بورژواست؟
kam ghorbon sadaghaye ham berid ishhhhh
آره عزیزم!!! ولی جلو غریبه یه کم آبرو داری کن!!!!!!!
عزیــــــــــــــــــزم..!!
mer30
man ke kheily to zehnam bud to kojaei useraye 1 bar masrafet umadan va raftan
akhe emtehan darim emrooz 3ta dashtam
e rast migi hame daran ok hatman baede emtehana manam mesle toam
خداییش ایول اگه سوار نشه!!!!
ولی متاسفانه من از اینجور آدما ندیدم (فهمیدی؟)
bale shoma ham hagh dari
هیچی خودش فهمید فکر کنم..
ایشالا بهش میرسی! !!!اگر که لیاقت با تو بودن رو داشته باشه!!!
gorbeharo migamaaaaa
آخ ببخشید
باي مهسا جون
1390/10/26 - 01:43bye
1390/10/26 - 01:44باي دادايي رامين
1390/10/26 - 01:44Good night
1390/10/26 - 01:45ممنون امير حسين
1390/10/26 - 01:47