سلام عزیزم مرسی
سحر جون اولین پستت رو ارسال کن
منم خوشامد میگم..
salam sahar khanum khosh umadi
ممنون
salam azizam khoosh omadi
salam khanoomi khoosh omadi
سلام عزیزم به جمع ما خوس امدی...
سلام مرسی بچه ها خیلی خوشحالم تو جمع شما هستم
سلام خوش اومدی
ey jan kheyli ghashang bod asal joon !
مرسی.. به این میگن عشق پاک
are vala
وای الهی چقدر ناز نوشته
آخی
man motevaje nashodam
manam nashodam bikhial
مهسا خیلی باحالی..
bahali az khodetone mer30
hame maye dara
دیگه چیکار کنیم دیگه...
chi mikhay bekhari?
salam be khodet
دیدم مد شده هما میان سلام میکنن.. گفتم منم آره..
bashe,shom ham are
na baba,az in khabara nist,akhe kodom ahmaghi footbale zanaro nega mikoni,hala age estakhr zanoone bood ye chizi,albate onam estakhre irania na,
yani inghad?....?
تو مایه های من که البته من شیرازی نیستم.
سلام عزیزم مرسی
1390/10/23 - 21:20سحر جون اولین پستت رو ارسال کن
1390/10/23 - 21:20منم خوشامد میگم..
1390/10/23 - 21:23salam sahar khanum khosh umadi
1390/10/23 - 21:23ممنون

1390/10/23 - 21:25