یافتن پست: خوب

mina
mina
يه شب خوب تو آسمون ، يه ستاره بود چشمك زنون ، خنديد و گفت كنارتم تا آخرش تا پاي جون ، ستاره ي قشنگي بود ، آرومو ناز و مهربون ، ستاره شد عشق من و منم شدم عاشق اون ، اما زياد طول نكشيد عشق من و ستاره جون ، ابر اومد ستارمو دزديد و برد نامهربون ، حالا شبا به ياد اون زول ميزنم به آسمون ، دلم مي خواد داد بزنم آخه اين بود قول و قرارمون ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/13 - 02:21
+1
-1
mina
mina
وقتي دلت ميخواد با يكي حرف بزني كه به حرفات فقط گوش بده همون موقع نصيحت كردنش شروع ميشه كه ديگه نميشه به حرفاش پايان داد ، اما خدا شنونده خوبيه كه كه اصلا نصيحت نميكنه ، فقط گوش ميكنه ، خدا تو مرهمي برا دردام .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/13 - 02:15
+2
yazdgerd
yazdgerd
سلام برتوبرادرعزیزم...........سپاس فراوان...........@Amir
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/13 - 00:26
+3
yazdgerd
yazdgerd
سلام....سلام........وسلام برهمه ی کاربران محترم این شبکه ی اجتماعی...مممم......اری بسیارمکان خوبی است..........تابحال چنین چیزی راندیده بودیم.بسیارخوب
دیدگاه  •   •   •  1390/10/13 - 00:19
+4
behnam
behnam
اين روزها به رفتارهاي خوب شك كنيد ، احتمالاً درخواستي در راه است !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 23:35
+1
mahdi
mahdi
خدا شانس بده چیست !؟ عبارتی که معمولا خانومها برای بیان حسادت خود نسبت به خانوم دیگری که به موقعیت خوبی دست یافته (معمولا شوهر) استفاده می‌کنند !{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 22:19
mina
mina
سفارش یارو به فرزندش : برو مسجد هم نمازت رو بخون هم کفشاتو عوض کن !
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 21:56
+6
-1
مرتضی
مرتضی
سسلام. خوبید؟ کسی هست کمک کنه تا من بااینجا آشنا بشم؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 18:42
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ