یافتن پست: عشق

sasan pool
sasan pool
سالها رفت و هنوز

یک نفر نیست بپرسد از من

که تو از پنجره ی عشق چه ها می خواهی؟

صبح تا نیمه ی شب منتظری

همه جا می نگری

گاه با ماه سخن می گویی

گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می جویی

راستی گمشده ات کیست؟

کجاست؟

صدفی در دریا است؟

نوری از روزنه فرداهاست

یا خدایی است که از روز ازل ناپیداست...؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:39
+2
sasan pool
sasan pool
از عشق مکن شکوه که جای گله ای نیست

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست


من سوخته ام در تب ، آنقدر که امروز

بین من و خورشید دگر فاصله ای نیست


غمدیده ترین عابر این خاک منم من

جز بارش خون چشم مرا مشغله ای نیست


در خانه ام آواز سکوت است ، خدایا

مانند کویری که در آن قافله ای نیست


می خواستم از درد بگوییم ولی افسوس

در دسترس هیچکسی حوصله ای نیست


شرمنده ام از روی شما بد غزلی شد

هرچند از این ذهن پریشان گله ای نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:32
+2
sasan pool
sasan pool
کاش می شد خالی از تشویش بود

برگ سبزی تحفه ی درویش بود

کاش تا دل می گرفت و می شکست

عشق می آمد کنارش می نشست

کاش با هر دل , دلی پیوند داشت

هر نگاهی یک سبد لبخند داشت

کاش لبخندها پایان نداشت

سفره ها تشویش آب ونان نداشت

کاش می شد ناز را دزدید و برد

بوسه رابا غنچه هایش چید و برد

کاش دیواری میان ما نبود

بلکه می شد آن طرف تر را سرود

کاش من هم یک قناری می شدم

درتب آواز جاری می شدم

آی مردم من غریبستانی ام

امتداد لحظه ای بارانیم

شهر من آن سو تر از پروازهاست

در حریم آبی افسانه هاست

شهر من بوی تغزل می دهد

هرکه می آید به او گل می دهد

دشتهای سبز , وسعتهای ناب

نسترن , نسرین , شقایق , آفتاب

باز این اطراف حالم را گرفت

لحظه ی پرواز بالم را گرفت

می روم آن سو تو را پیدا کنم

در دل آینه جایی باز کنم .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:25
+3
mah3a
mah3a
می دانی..؟

آدم های ِ ساده..

ساده هم عاشق می شوند..
...
ساده صبوری می کنند..

ساده عشق می وَرزَند..

ساده می مانند..

اما سَخت دِل می کنند..

آن وقت که دل ِ می کنند..

جان می دَهند..

آدم های ِ ساده.....
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:23
+5
sasan pool
sasan pool
خود عشقی که ترانه از نگات جون میگیره

وقتی اسم تو میاد

شعر بوی بارون میگیره

مثل یک صدای خوش

رو لب آواز میشینی

تو ترنم تو ذهن ماه و جنگل میبینی
{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-23-}{-23-}{-23-}{-23-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:18
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
راسته که می گن عشق واسه بچه گربس :دی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:59
+6
ramin
ramin
عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:28
+7
payam65
payam65
عشق چیری نیست جز بارانی ازغم پشت یک لبخند
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:16
+3
payam65
payam65
عشق آن نیست که به هم خیره شویم
عشق ان است که هردو به یک سو بنگریم..............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:06
+2
payam65
payam65
بهترین چیز در عالم
رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر باشد...........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:02
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ