maryam
دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان! این روزها دلها تشنه ترند تا زمین. خدایا کمی عشق ببار.
maryam
وقتی تمام شیرها پاکتی اند وقتی همه پلنگها صورتی اند وقتی پهلوانانش دوپینگی اند ایراد مگیر عشق ها ساعتی اند.
payam65
یروزی میاد که نمی دونیم کی هستیم...
یار کی بودیمو عشق کی بودیمو چی هستیم
شیرین شیرینم واسه تو شدم ی فرهاد
شیرین شیرینم نده زندگیمو بر باد
فرهاد تو بی تو به کوه نمیره
وقتی نباشی تو خودش میمیره
فرهاد عاشقم قلم تیشمه از تو نوشتن همه اندیشمه
آخرین ویرایش توسط
payam65 در [1390/12/26 - 11:38]
Danial
شکسپیر گفت :
من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟
... برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ...
زندگی کوتاه است ...
پس به زندگی ات عشق بورز ...
خوشحال باش
و لبخند بزن
فقط برای خودت زندگی کن و ...
قبل از اینکه صحبت کنی ؛ گوش کن
قبل از اینکه بنویسی ؛ فکر کن
قبل از اینکه خرج کنی ؛ درآمد داشته باش
قبل از اینکه دعا کنی ؛ ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی ؛ احساس کن
قبل از تنفر ؛ عشق بورز
زندگی این است ...
احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر
afsaneh heidari
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروزهر سال این فکر را به یادمان می آورد.
پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند .
afsaneh heidari
خداوندا به هرکس که دوست می داری بیاموز که عشق از زندگی کردن بهتر است و به هرکس که دوست می داری بچشان که دوست داشتن از عشق برتر است.