من از روی قیافه میگم3
بله خب.... خیلی گوشی قشنگیه. حالا کی واسم میخری آبجی؟ ;-)
گوشی خودم...3
می خرم برات محسن جان
ممنووووونم آبجی نگار... ;-)
جفتشون
ولی به نظر من 1