دختر تو اینا رو از کجا گیر میاری...... این فوق العادس من فک میکردم اینو فقط طرفایه ما درست میکنن نگو خانوم یه پا اشپزه........
مامانم از اینا درست میکنه واااای خیلی خوش مزه اس الان دارم مانیتور رو لیس میزنم
پس چی فکر کردین