منم همه 3
موزیش کدومه؟ قبلا زیاد بودا الان دیگه موزی نیست خیلی دوس داشتم یادش بخیر 450 تومن بود اگه الا بود احتمالا 2 هزار تومن بود
بستنی میهن موزی میزنه خیلی خوش مزه اس بخرم برات بیام آب میشه فقط وگرنه میخریدم از سر خیابونمون برات
منم....
بچگیای بروسلیه!