اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره تو فیسبوکش نوشته :مرد موجودیست تنوع طلب که با داشتن زنی زیبا به میمون هم چشمک میزند!!!!
پسره زیرش کامنتش یه چشمک گذاشته بود و نوشته بود فعلا داشته باش تا بعد...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوام از چنتا درد دخترونه براتون بگم ..

دخترا آماده باشین گـــــــریه کنـــــید !!!فک کن تازه لاک زده باشی و حواست نباشه , دست کنی تو موهات !!!

از اون بدتر لاک زدی و دیرت شده و میخوای دکمه هاتو ببندی !!!

از اون فاجعه تر وقتی کامل آرایش کردی و میخوای لباس یقه اسکی بپوشی !!!

بعد مثلا از بیرون میای و آرایشتو پاک میکنی , همون موقع کار پیش میاد باز باید بری بیرون !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معلم رو به مدل معروف فیس بوک
.
.
.
.
.

.
عن عاغا پاشو تخترو پاک کن‬
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 18:23
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک جمله حکیمانه از خودم :

موفقیتی رو که به تلاش آلوده باشه نمی خوام!!
:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 17:56
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه : بابا من برای چی بدنیا اومدم ؟ بابا : تو بدنیا اومدی تا زیباییهای این دنیا رو ببینی، عاشق بشی،بگی،بخندی،محبت کنی،لذت ببری ، بچه : بابا ؟ بابا : بله ! بچه : ببند
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 17:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره تو پمپ بنزین دنده عقب اومد زد به ماشین من،
پیاده شد دید هیچی نشده
گف دردش گرف بزار بوسش کنم خوب شه!!!!

کف دسشو ماچ کرد زد به سپر!!! :|

گزینه نظامی که امیدی نیس بهش...
دیگه رو میز اوباما چیزی نیس؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 17:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 16:55
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی دلم میخواد تو صف عابر بانک یکیو بوس کنم، ببینم ملت منو نگاه می کنن یا هنوز سرشون تو صفحه مانیتوره!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 16:53
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 16:52
+5