اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به دوستم میگم کیف پولت چقدر قشنگه: میگه چرم مشهده داییم از کانادا برام آورده :| :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برو پایین خیلی باحاله..:D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال

دیدی چقــــــــــــــــدر باحال بود؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:00
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ینایی که صب ساعت 5 پا میشن میرن میدوئن

بعد میان دوش میگیرن بعد صبحانه میخورن میرن سرکار

فتوشاپن !؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 18:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﻣﺪﻝ ﺑﯽ ﺷﻌﻮﺭﻡ ﺩﺍﺭﯾﻢ
ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻣﺸﻮﺭﺕ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺩﺭ ﺁﺧﺮﻣﯿﮕﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﻭﺍﻻ ﻫﺮﻃﻮﺭ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ |:
ﺍﺥ ﺑﺎ ﻣﺸﺖ ﺑﮑﻮﺑﯽ ﺩﻣﺎﻍ ﻭ
ﺩﻫﻨﺸﻮﻧﻮ ﻫﻢ ﺳﻄﺢ ﺑﮑﻨﯽ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 18:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 18:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اجیم خیر سرش واسم چای اورد بعد ریختش روم بهم میگه سوختی گفتم نه په رفتم مرحله بعد
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 21:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻋﺪﺩ5ﻫﻤﻪ ﺍﻋﺪﺍﺩ ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺎﺭﺗﯽ ﺑﻪ ﺟﺰ ﻋﺪﺩ8
9 ... 7 6 5 4 3 2 1 0
ﺁﺧﻪ ﺍﺻﻼً ﺧﻮﺷﺶ ﻧﻤﯿﻮﻣﺪﻩ ﺍﺯﺵ
ﻭﺳﻂ ﭘﺎﺭﺗﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﻋﺪﺩ8ﺩﺍﺭﻩ ﻗﺮ ﻣﯿﺪﻩ ﻭ
ﻣﯿﺮﻗﺼﻪ
ﺟﻠﻮ ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻮﻧﻪ ﺑﯿﺦ ﮔﻮﺷﺶ
ﻣﯿﮕﻪ ﺣﯿﻮﻭﻥ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﯽ ﻣﯿﮑﻨﯽ...ﻣﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ
ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﻧﮑﺮﺩﻡ
ﻋﺪﺩ8ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺯﯾﺮ ﮔﺮﯾﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ
ﻣﻦ ﻋﺪﺩ0ﻫﺴﺘﻢ...
ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﺑﺴﺘﻢ ﮐﻤﺮﻡ ﻭﺍﺳﺘﻮﻥ"ﺣﺒﯿﺒﯽ ﺍﻟﻨﻮﺭ
ﺍﻟﻌﯿﻨﯽ"ﺑﺮﻗﺼﻢ|: !!!
:)))))))
بی مزم خودتی :
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من فقط عاشق اینم
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی به طرفم بگم جدا شیم ،بعد طرف بگه دیوووووووووونه بیا بغلم ! مال خودمی
اما از شانسم

طرف میگه اوکی هرطور راحتی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که میگن ادم باید تک پر باشه....اخه کی میتونه با یه پر پرواز کنه؟؟؟؟هاااان؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داشــتـم بـا آرامـــش راه مـیـرفـتـم

یـهـو یـادم اومـد اعـصـاب نـدارم .. شـاه رگ خـــودمـو زدم ..

والا ...

اعـصـاب نـذاشـتـن واسـمـون ..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:46
+2