اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین وقتی تویه مجلس میرید که نباید بخندید به ترک دیوارم میخندید؟؟؟؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:43
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مانتو زرد پوشیدم رفتم بیرون,

یه پسره از جلوم رد شد بهم گفت: شلــــــــــــــه زرد :|

منم محلش نذاشتم,

بعد که یخورده رفتم جلوتر صدام کرد: خانــــــــــــــــــــــ ــــــوم ? ?

منم فک کردم میخواد چیزی بپرسه, گفتم بله ? ?

گفت: پشت کمرت با دارچین بنویس یا حسین...

من :)))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:41
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از تفریحاتی که دارم اینه که هر وقت میریم شهربازی
چندتا پیچ و مهره با خودم ببرم
هر وسیله ای که سوار میشیم به بغل دستیم ک اصولا آدم ترسوویه
بگم:یا خدا این دیگه از کجا باز شد؟ :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اومدم یه فیلم دانلود کنم time داد که 8سال و 6 ماه و 21 ساعت دیگه دانلود تموم میشه . . :|
من :|
لپ تاب :|
ایرانسل خطاب به مبین نت :|
مخابرات :|...
ایست بازرسی سر اتوبان بابایی :|
پسرم تو 8 ساله آینده :|
شوهر آیندم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اقا یه وضع ناجوری شده دیگه نمیشه سر کرایه با راننده تاکسیا بحث کرد دیروز سوار یه تاکسی شدم تا نشستم زرتی اون اهنگ رپه که راجع به راننده تاکسیاست رو پلی کرد لامصب ادمو تو معذوریت اخلاقی شدید قرار میده مخصوصا اون تیکه ای که میگه تو که سر و وعضت کلی می ارزه از همنجا از رپر های عزیز عاجزانه خواستارم اهنگی در راستای نمره گرفتن از اساتید گرام تهیه و پخش نمایید بابااااا عوض این اهنگ قر دارا که فقط از دانشگاه به عنوان محلی برای عاشق شدن نام برده میشود یه چیزی بسازید درد وااقعی ما دانشجو ها رو بگه.والا
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:30
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دقت کردین 90 درصد اهنگایى که ایرانیا باهاش قر میدن مضمونش غم انگیزه?!
جالب اینجاس که هرچى غم انگىزتر باشه بیشتر قرمیدن!!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به دوستم میگم: "بیا منطقی حرف بزنیم.‏"
میگه: "باشه؛ ولی هر چی من گفتم‏!‏‏!‏‏!‏‏"‏
این دوسته من دارم آخه؟بزنم لهش کنم
نظرت؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معمولا اون دسته از آدمایی که هندونه زیر بغلت میزارن همونایی هستن که پوست موزَم زیر پات میندازن ......
کثافطااااااااا !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:27
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که بیام سر سفره مثه تو فیلما با چنگال باغذا ور برم بعد بگن چرا نمیخوری منم بگم اشتها ندارم. لامصب اند کلاسه
امامتاسفانه هروقت میشینم سرسفره تحقق این رویارو رو وعده بعد دایورد میکنم.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش
خانومه اومده میگه می خواى فاتحه بخونى؟
میگم پ ن پ کلید نیاوردم موندم پشتِ در
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:25
+2