اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کودک درونم امروز خودش رو به مریضی زد مدرسه نره

ینی کجا تو تربیتش اشتباه کردم‬
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:40
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺷﺒﺎ ﻣﻮﻗﻊ ﺷﺐ ﺑﻪ ﺧﯿﺮ ﮔﻔﺘﻦ ﻣﯿﮕﻦ : ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩﻣﯽ ...! ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺪ ﺩﻫﻦ ﻧﯿﺴﺘﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﻓﺤﺶ ﺍﺯﺕ ﻣﯿﺸﻨﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ : ﺑﯽ ﺍﺩﺏ ...! ﻫﻤﻮﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﻭ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺑﻐﻠﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﯿﮕﻦ : ﺑﺎﻫﻢ ﺣﻠﺶ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ...! ﺍﯾﻨﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯿﻦ ... آﺭﻩ ﺧﯿﻠﯽ ...! ﺍﮔﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ اﯾﻨﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﯾﻦ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺶ ﻧﺪﯾﻦ ... !!! ﺍﮔﻪ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻫﻢ ﻣﻨﻮ Add ﮐﻦ ... دیگــه خیلی نشد بگو من Add کنم ... ﭼﺎﺭﻩ ﭼﯿﻪ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این نتانیاهو که آزادی رو در حد شلوار لی میدونه باید یه بار بهش شلوار کردی بدیم تا با تمام وجود حس آزادی و رهایی رو درک کنه!
والا بوخودا :))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:38
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به داداشم گفتم لپتاپمو بده
دو متر کلا از هم فاصله داشتیم
دیدیم نه میتونه پرت کنه نه میتونه سُر بده
آخرش گذاشتش روی یه پتو گفت بکِش از اون ور
یه همچین ادمهای لارجـــی هستیــــم مــــا !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:27
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قابل توجه آقایان :

وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه

در واقع نمیخواد نظرتوون رو بدونه

فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنونه !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی حرفه

اگه با دوست دختر خود عروسی نكنید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
با دوست دختر دیگران عروسی میكنید از ما گفتن :))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدونی در نبودنت چه ها کشیدم

دو سیب آلبالو

آلبالو نعنا

هلو نعنا

خلاصه که جات خالیه !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خداییش خیلی حال میده ها

فامیلیت صالح باشه

بعد اسم بچه ات رو بزاری ساحل

ملت دچار خود درگیری میشن !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﺑﺨﺮ ﻭﺍﺳﻢ

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﯾﻬﻮ ﺁﻧﺘﻦ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺭﻓﺖ

ﻣﻦ ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺍﻟﻮﻭ ﺍﻟﻮﻭ… ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻔﺖ:

ﻫﯽ ﺍﻟﻮﻭ ﺍﻟﻮﻭ ﻧﮑﻦ ﺍﺻﻼ ﺻﺪﺍﺕ ﻧﻤﯿﺎﺩ !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آهای آقا خوشتیپه

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

اوهووو

اعتماد به سقفاروووووووو

برو کنار بااااوووووو

سلامتی همه دختراااااا
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:04
+1
-3