نگاهم کرد…!!!
.
.
.
.
.
.
.
گفت: زر نزن بابا، این جا دو روزه افتتاح شده...!
یکی ازفانتزیام اینه که دکتربشم بعد تواتاق عمل هی به پرستاربگم پنس قیچی باند...یهو وسط کاری بگم مااااچ ببینم عکس العملش چیه
برا اینکه مامانم نــره تو اتاقم و دست به کامپیوتر نـــزنه بهش گفتم کامپیوتر
وصله به اینترنت دست بزنی عکسات یهو تو اینترنت پخش میشه از اون موقع تا حال دیگه در اتاقمم
باز نکرده خخخ