اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
nazli
nazli

 

آيا ميدانستيد كه حروف تشكيل دهنده ي جمله ي

(( گلِ من الان ميام تا ببينمت باي باي ))

توي يك رديف حروف كيبرد قرار دارن؟

نه جدي نگاه كن!

حالا هنگ كن!

كلي زحمت كشيدم تا كشفش كنم! فك كنم نابغم

دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 17:07
+7
nazli
nazli

 

مردها وقتی تصمیم به ازدواج می گیرند چه کار می کنن؟ اون موقع نمی تونن کار خاصی بکنن... تمام تلاششون رو می کنن که بتونن 1 کاری بکنن... به مامانشون می گن که 1 کاری بکنه چون دیگه وقتشه .... می رن کلاس آمادگی جسمانی

دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 17:03
+5
nazli
nazli

 

توجه کردید آیـــــــا؟ از هر دختری که خوشتون میاد این حالت هارو داره

شکسته عشقی خورده/ عاشق کسی هست ولی طرف نمیدونه/ دوست پسر داره/ با کسی دوست نمیشه/ مخاطب خاص داره/ مشکل روحی روانی داره/ نهایتش هیچ کدوم نبود تا بیایی بجنوبی میشی داداشیش/ لامصب یه دختر خالی پیدا نمی شه

دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 17:01
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر داییم ۱۸ سالشه
تک پسر خیلیم لوسه
نامزد گرفته نامزدش ۱۶ سالشه رفته بودیم تالار واسه عقدش بعد خواننده گفت آقا داماد آهنگ درخواستی چی بذارم تقدیم کنم به شما و عروس خانم؟
داد زدم گفتم آهویی دارم خوشگله رو براش بخون :)))

الآن داییم ۴ ماهه باهام حرف نمیزنه :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 11:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 11:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادمه این ساپورتایی که الان کلی باکلاسه، قدیما ننم تو زمستونا به زور بهم میداد زیر شلوار مدرسه بپوشم و جورابم بکشم روش نَچّام =))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 11:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یعنی وقتایی که قراره از ماشین پیاده نشم

یه جوری لباس می پوشم که اگه تصادف شه و مجبور شم که پیاده بشم

آبرو خاندانمونو با اون لباسایی که تنه منه به باد میدم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 11:23
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

“ آغا ما رو میگی” چیست ؟

عبارتی برای شروع یه خالی بندی تپل .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 11:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ذهن شما هم
ابوریحان بیرونی و بوعلی سینا و سعدی و
زکریای رازی و خیام و باباطاهر قیافه هاشون یکیه !؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 11:20
+1
nazli
nazli

امروز صبح بعد از مدتها تصمیم گرفتم با دوستم بریم ورزش کنیم!
گرمکن نارنجیمو پوشیدم و زدم بیرون
و حالا توجه کنید به تیکه‌های ملت :
نارنگی! کجا میری؟
… پرتقال! بدو تا نخوردمت!
هویج! مگه خرگوش دنبالت کرده؟
ته‌ سیگار!
رفتگر! برو ۹ شب بیا بابا!
چی‌توز موتوری!
سن ایچ و دیگر هیچ!
لینا توپی!! انقدر جون نده بابا!
اسمارتیز! بقیه دوستات کجان؟
بچه‌ها! بچه ها! گارفیلد!
الان کدوم مسئول باید رسیدگی کنه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 03:38
+4