اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
nazli
nazli

 

ما بچه بوديم ، يه کهنه ای ، دسمالی ، لنگ ماشينی چيزی پيدا ميکردن ميذاشتن لای

پامون میبستن یه هفته هم باز نمیکردن ! الان پوشک زدن واسه بچه با خروجی هوا از هردو طرف ، ۸ لايه محافظ ، ويتامينه .. همراه با عصاره ی مالت ، تهويه مطبوع ، ۱۲ ايربگ ، کروز کنترل ، سنسور عقب ، با ال سی دی !!بچـه تو این برینـه پرفسور میشـه

دیدگاه  •   •   •  1392/06/21 - 14:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم مسافرته زنگ زده میگه خونه رو تمیزکن شاید با خاله ت اینا بیایم!
خبر نداره بعد از دوساعت که داشتم از تشنگی تلف میشدم اخرش از آب گلدون خوردم :|
توقعایی دارنا :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/18 - 19:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به پسر داداشم (5 سالشه) میگم. شطولی عجیجم .. تو پسری یا دخمل ؟؟
میگه .. خفه شو کثیف .. چرک .. زرشک .. درست صحبت کن ببینم چی میگی ؟؟لوس
من : (خ_خ)
کارلوس کی روش : (*_^)
شانگ های چین : (*_%)
محدودیت ارسال : (&*)(
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 20:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.یـــــارو از کــوبــا تـــا فــلــوریــدا 100 مـــایــل شـــنا کرده

کــه پیــــام صــــلح و دوســـتى رو بـــه جـــهانــیان بـــرســتونه

بــعد مـــن چـــون کنــــترل دور بـــود ازم دیــشبــــ

بـــا تـــلوزیون روشـــن خوابیـــــدم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 19:46
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯾﻨﻢ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ برای ﺩﻭﺳﺘ ﮔﻠﻢ
.
.
.
.

.
.
.
████ ████ ████ ████
. ﻟﻄﻔﺎ ﺍﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﺧﺮﺍﺵ ﺩﻫﯿﺪ
...!!!تشکر نیاز نیست اصلن قابلی نداشت
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 18:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه فرشته هم داریم بنام دمپاییل!
اون دنیا یه چوب میگیره دستش در به در دنبال اونایی که دمپایی توالتارو خیس میکردن میدوعه :))‬
دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 18:07
+2
nazli
nazli

 


اگه یه وقت دیدین یه دختر دهنش رو به اندازه دهن یک اسب آبی باز کرده  نترسین، کاری با شما نداره بنده خدا داره ریمل به چشماش میزنه


دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 17:14
+6
nazli
nazli

 


امروز مارو جو گرفت بریم سینما !


دیالوگ دختر و پسری که کنارم نشسته بودن تو سینما:


-دختره: نباید اعدام بشه


-پسره: عزیزم من مطمئنم اعدام نمیشه


-دختره : قول میدی؟


-پسره : آره گلم یه بوس بده حالا


دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 17:10
+7
nazli
nazli

 


قبلنا مسواکامون هر کدوم ی رنگ متفاوت بود من یادم نمیموند کدوم مال منه. الان همه شون سفیدن و طیفای مختلف صورتی الان دیگه ب على توکل میکنم

دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 17:09
+7
nazli
nazli

رتبه کنکورم رو واسه دختر عموم اس ام اس کردم اومده میگه :نمیدونم کی واسم شارژ ایرانسل فرستاده


دیدگاه  •   •   •  1392/06/17 - 17:08
+7