♥ نگار ♥
ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﻣﺎﻩ ﻫﺎ :
ﻓﺮﻭﺩﯾﻦ: ﺷﺮ
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ: ﺯﺷﺖ
ﺧﺮﺩﺍﺩ: ﺑﯽ ﺍﺩﺏ
ﺗﯿﺮ: ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ
ﻣﺮﺩﺍﺩ: ﺭﻭﺍﻧﯽ
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ: خنگ،
ﻣﻬﺮ:ﺑﺪ ﺍﺧﻼﻕ
ﺁﺑﺎﻥ: ﻋﺼﺒﯽ
ﺁﺫﺭ: ﺑﺎ ﻧﻤﮏ ، ﺟﯿﮕﺮ ، ﺧﻮﺷﮕﻞ ، ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ، ﺟﺬﺍﺏ ، ﺗﻮ ﺩﻝ ﺑﺮﻭ ....
ﺩﯼ : بد
ﺑﻬﻤﻦ : ﺧﻮﺩﺧﻮﺍﻩ
ﺍﺳﻔﻨﺪ: ﭘﺮﺭﻭ
شما کدووومشی؟؟؟
ﻣﺪﯾﻮﻧﯽ ﺍﮔﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﻣﻦ ﻣﺘﻮﻟﺪ آذر ﻣﺎﻫﻢ (((
ﻓﺮﻭﺩﯾﻦ: ﺷﺮ
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ: ﺯﺷﺖ
ﺧﺮﺩﺍﺩ: ﺑﯽ ﺍﺩﺏ
ﺗﯿﺮ: ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ
ﻣﺮﺩﺍﺩ: ﺭﻭﺍﻧﯽ
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ: خنگ،
ﻣﻬﺮ:ﺑﺪ ﺍﺧﻼﻕ
ﺁﺑﺎﻥ: ﻋﺼﺒﯽ
ﺁﺫﺭ: ﺑﺎ ﻧﻤﮏ ، ﺟﯿﮕﺮ ، ﺧﻮﺷﮕﻞ ، ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ، ﺟﺬﺍﺏ ، ﺗﻮ ﺩﻝ ﺑﺮﻭ ....
ﺩﯼ : بد
ﺑﻬﻤﻦ : ﺧﻮﺩﺧﻮﺍﻩ
ﺍﺳﻔﻨﺪ: ﭘﺮﺭﻭ
شما کدووومشی؟؟؟
ﻣﺪﯾﻮﻧﯽ ﺍﮔﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﻣﻦ ﻣﺘﻮﻟﺪ آذر ﻣﺎﻫﻢ (((











من بدم!!!!!!!!!

1392/05/25 - 17:17

دور از جونت
1392/05/25 - 17:19
1392/05/25 - 17:20

1392/05/25 - 17:24

1392/05/26 - 13:10