اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طرف مامانش بهش گفته الهی قربون قد و بالات برم

بعد اومده تو پروفایلش زده Model
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:34
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتــی اون مامانی كه..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لباس سفید تحویلش میدی بشوره
صورتـی ملایم تحویلت میـــده!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه شجریان دهه هشتادی بود،

اول ربناش باصدای یه غول بیابونی می گفت:

ارنجمنت تو باااااای ...

دی جی.شَجَر!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتم نرو ..

بی تو میمیرم !

بی اعتنایی کـرد !

رفت و توجه نکـرد !

الان که رفته ..

من هنو زنده ام ..

و در اختیار شما !!

گول نخورد کثااافط ..
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در آخرین دقایق عمرم پرسپولیسی خواهم شد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تا این كه مردم یه پرسپولیسی کثیف از زمین كم بشه نه یه  استقلالی جیگر :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:04
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر ۱۲ساله اومده پست گذاشته از درد تنهایی بمیر اما زاپاس عشق کسی نشو
خب سوالی که پیش میاد اینه که عروسک این بچه رو کی ورداشته
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 17:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین وقتی با کلی وسواس تو خرید یه لباس رو می خرین!!؟

چند تا مغازه اون طرفتر یه لباس خیلی شیک تر به چشمتون می خوره؟

عایا؟
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاغا من تصمیم گرفتم از فردا شب لباس آستین بلند یقه اسکی،شلوار بلند،دسکش و جوراب بپوشم بخوابم.تازه میخوام یه جوراب زنونه ام بکشم کلم که رو صورتمو کامل بپوشونه بعدشم برم زیر پتو تا صب سنگر بگیرم...گور بابای گرما!اصلا بذا نیمرو شم...به خدا دیگه نمیدونم از دس این پشه ها کجا قایم شم.کصافتا انقد نیشم زدن دو لیتر از خونم کم شده!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه روز می خوام برم آموزش و پرورش، پول تمام پنجشنبه هایی که رفتم مدرسه رو بگیرم!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دخدره سیزده چهارده سالشه استاتوس زده:
کسی قرص خواب و اعصاب خوب سراغ نداره؟
اونوخ من تا پونزده سالگی اسمارتیز میخوردم فک میردم قرصه !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:49
+1